مصاحبه آرشیو خبر ها
بوفون : جلوتر از خودمان نیستیم؛ از ایگوایین سپاسگزاریم.

بوفون : جلوتر از خودمان نیستیم؛ از ایگوایین سپاسگزاریم.

جیانلوئیجی بوفون پس از پیروزی یک بر صفر یوونتوس در برابر تیم صدرنشین ناپولی در سری آ ایتالیا گفت یوونتوس نباید متوقف شود و باید جلو برود، همچنین از گونزالو ایگوایین تشکر کرد.

 

دروزاه بان و کاپیتان یوونتوس به پریمیوم اسپورت گفت:

 

من راضی هستم اما همچنین می دانم که ما یک بازی بیشتر از اینتر داریم و فردا خطر رفتن به جایگاه سوم برای ما وجود دارد. این بدین معنا است که بازی امشب یک شروع بود و ما قطعا نباید از خودمان جلوتر باشیم.

 

جی جی ادامه داد:

 

ما خوشحال هستیم زیرا برنده شدن در اینجا آسان نیست، اما این روزهای اولیه است. وقتی ما با عزم، وحدت و تمرکز در بازی های خاصی شرکت می کنیم یک تیم واقعی هستیم که می تواند موفقیت هایش را دوباره تکرار کند. آسان نیست که هربار این عناصر و مواد را به میدان برسانید.

 

ایگوایین، با وجود اینکه در روز دوشنبه برروی استخوان شکسته دست چپش عمل جراحی انجام داد اما دربازی امشب برابر تیم سابقش بازی کرد و موفق به گلزنی هم شد. نظرتان چیست؟

 

پیپیتا در دو ماه گذشته شکل و فرم خیره کننده ای داشته است و این واقعا ناراحت کننده بود که او را در یک بازی مهم مانند این از دست بدهیم. در واقع او بخاطر تعهد و حس مشارکت و وظیفه خود با وجود دردی که داشت برای ما بازی کرد و به ما کمک کرد، امری که برای ما بسیار باارزش است.

 

با این نتیجه یوونتوس به مسیر رقابت برای قهرمانی بازگشت و تنها یک امتیاز کمتر از ناپولی دارد، در این مورد صحبت کنید:

 

ما می دانیم که در شرایط خاص، ما هنوز ما هستیم اما این کار آسانی نیست که هر سه روز یکبار بازی کنید، زیرا انرژی بسیار زیادی را از انسان میگیرد و نیاز به توان بالایی دارید. با این حال ما هنوز اینجا هستیم و این یک نشانه بزرگ است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: